torek, 14. julij 2009

"Strnjena obnova"

Pa še nekaj besed o sebi ...

NIKOLI NI PREPOZNO .... Predvidevam, da je vprašanje vsakega bralca: zakaj nisem objavila novičke v zadnjih treh mesecih. Seveda sem vam dolžna pojasnilo. Odgovor je preprost. Naj omenim slogan "Prezasedenost znižuje kakovost življenja." Da, vendar moramo ovrednotiti, čemu bomo v določenem trenutku dali prednost. Tako sprejemamo odločitve za katerimi moramo tudi stati. Zakaj v takšno globino? Povedati vam želim, da sem bila primorana v zadnjih mesecih sprejeti kar nekaj odločitev in s tem tudi veliko sprememb. Kot sem že omenila v predhodni objavi, sem pričetek sezone celotno opustila, saj mi zdravje ni bilo naklonjeno. Še sedaj stanje ni stabilno, zato se ne udeležujem tekmovanj. Zadnje besede še ni za doreči, a mislim, da bo plan za leto 2010 v veliki meri bolj verjeten in uresničljiv... beri dalje

Lep pozdrav
Leni

Ni komentarjev: