ponedeljek, 13. julij 2009

Dextro Energy Triathlon ITU World Championship Kitzbühel

Ta vikend se je naš vzdržljiv in močen tekmovalec Borut Lunder preizkusil na olimpijskem triatlonu v Kitzbuhel-u. Naj povem, da se Borut redno udeležuje tekmovanj in dosega pohvalne uspehe. Seveda, kaj smo lahko tudi tokrat drugega pričakovali kot zelo uspešen nastop in ponovno stopničke v svoji kategoriji??!

"Za vikend sem štartal na tekmi “Dextro Energy Triathlon ITU World Championship Series”. V kategoriji age group M40. V veselje mi je bilo tekmovati na tako lepo organizirani tekmi. Še bolj pa sem vesel, ker mi je uspelo doseči (vsaj zame) vrhunski rezultat, saj sem se v svoji kategoriji uvrstil na stopničke in to v izredno močni mednarodni konkurenci , in sicer s časom pod dvema urama, kar je preseglo moja pričakovanja."

REZULTATI (Navodilo: izberi Jedermann Olympische distanz, Age group: M 40)

Ni komentarjev: