ponedeljek, 20. julij 2009

LEON na Dirki za zlato čipko!

Naš kolesar Leon Palčar je ponovno slavil zmago ... poglejmo kaj nam je napisal o 24km dolgi dirki z 14km vzpona ...

»Moji občutki ob prvi generalni zmagi so bili nepozabni! Po letečem štartu so fantje prtisnl, da nisem več vedel ali sem na cestni ali gorski dirki. Čez Zali Log smo tiščali okrog 55 km/h in pulz je bil takoj 180. V klanec smo se zakadili kot svinje na buče, Tehovnik in Gortnar sta ušla, za njima pa še Porenta. Z Mikličem in Zupanom smo lepo napredovali do prve ravnine pred vasjo Sorica, kjer nas je Porenta počakal in skupaj smo kmalu ujeli Tehovnika, malo naprej, v klancu pa še Gortnarja. Izmenjali smo si nekaj kratkih besed - Gortnarju je počila napera. Skupaj smo grizli v klanec, kot »ubrisani« in pulz se mi je umiril na okrog 170, tako da sem še imel rezerve. Nekaj sto metrov smo bili skupaj, nato pa sem s svojim tempom fantom sladko odpeljal. Nihče me ni več držal in začutil sem, da gre na vse ali nič – »do fula« sem si rekel! Čeprav sem se malo šparal … če bi slučajno preveč začeli dihat za našim lepim triatlonskim dresom! :) 4 km sem nato sam odpeljal in vsake toliko časa pogledal nazaj ali sem varen! Ko se je gap večal, sem malo popustil saj sem se že veselil prve sladke zmage! Nato pa oznaka »še en kilometer«, uf najtežji! Saj me je po zadnjem ovinku klanec malo prevaral, ampak sem vseeno vzdržal. Poravnalo se je, pol pa u ta velko šajbo pa šprint in zmagoslavni dvig rok!

To je za naš klub - z najlepšimi dresi in najboljšimi člani!
Hvala še enkrat VSEM za podporo!
Še bomo skup …«

Vaš GLISTA!

Ni komentarjev: