torek, 7. julij 2009

POROČILA: SPRINT TRIATLON NOVIGRAD, OLIMPIK TRIATLON JARUN

Meseca junij in julij sta zapolnjena z rekreativnimi športnimi prireditvami in triatlon tekmovanji. Čalni se le teh pridno udeležujejo, tako, da je že težko slediti vsem aktualnostim. Vtisi udeležencev iz prireditev pa sledijo ...

SPRINT TRIATLON RIVARELA NOVIGRAD, 21. 06. 2009

Klubske barve je zastopalo kar 7 članov. Za nekatere celo prva triatlonska preizkušnja, vendar so vsi uspešno prekoračili cilj, nekateri celo pobrali medaljo! Naj omenim naše junake:
Peter Vergles
Roman Makuc
Petra Schumet
Aleksander Marinac
Matjaž Barut
Denis Paliska
Janko Jurjavčič

Romanovo poročilo (preberite, ne bo vam žal!! :)
"Po dolgem času spet ena prava vaška tekma! »Vaška« v pozitivnem pomenu. Na plavanju ni boj, ampak se plava okoli ribiške barke. Bonov za hrano ni. Vzameš kolikor hočeš in ne rabiš nobenemu razlagati, da si prišel z družino. Ne zmanjka. In točijo domače vino. Tako Istrsko. Nobenih barov in gelov. V glavnem po viharni soboti je nedelja obetala dobro. Klasično zjutraj prijave. Številke smo dobili take prave iz blaga. Že zašite na elastiko. Gor je pisalo »halfironman mljet«….moje nekdanje sanje. Takrat nisem bil zrel, da bi šel, sedaj ga pa ni več. Štangi v menjalnem prostoru sta bili malo prenizki in eni sosedi zraven so ugotavljali, da: »…non se pol neanche agancar la bici…..«. J….. ga. Znajdi se. To je triatlon. Pred startom sem bil nenormalno nervozen. Sprinte je potrebno iti na gas do daske in to mi nekako ne leži. Ampak potihoma sem si po vseh dolgih tekmah zaželel en sprint. Briefing pred tekmo je bil tik pred startom na rivi. Predrag je pokazal na ribiško barko kot obrat plavanja in povedal, da se kolesari do Fiorinov in nazaj. Kje so Fiorini? Ni važno, boš že videl. Ima kdo kakšno vprašanje? Ja. Po kateri strani se plava okoli barke? Barko pustiš na levi reče Predrag in kroži v levo z roko po zraku. Takrat me ena punca zraven vpraša, če moramo narediti okoli barke en krog? Ne moreš verjet……Štart plavanja je bil iz vode. Končno spet tekma v morju! Saj je res slano ampak je čisto in ob obali vidiš dno. Plavanje – čisti užitek. Menjava OK. Kolo sem začel v skupini treh in takoj v mestu smo zašli….Uni gasilec ob progi je bolj bledo mahal in prvi od nas treh je zavil napačno, midva pa za njim. Bom jaz videl Fiorine……Na srečo se je ta naša zgrešena cesta kmalu priklopila na pravo in smo nadaljevali normalno »po predpisih«. Na prvem klancu iz mesta sem potegnil in ostal sam ter tako odvozil celo kolo. Brez družbe. Pridobil sem še dve ali tri mesta. Druga menjava OK. Še tek. Ni lepšega, ko ti noge na tekaškem delu triatlona »zalaufajo« (in ni hujšega, ko ne). V glavnem je letelo! In to z užitkom! Še dva sem polovil, eden je mene, tako da sem pridobil še eno mesto. Cilj. Kaj bi pravil – čisti užitek! Potem tuširanje na plaži, pašta in posedanje do rezultatov. Moji so hoteli da gremo, a mi je nekaj govorilo da ne. Pa še Peter je rekel, da naj počakam na razglasitev po kategorijah, ker »uni pred nami niso bili tako stari«… In res: drugi v kategoriji! Prvi pa Peter. Neprecenljivo. Po tolikih treningih in letih sem bil na odru za zmagovalce! Še zdaj mi je lepo, ko pomislim. Za vedno mi bo žal, da nisem imel klubske majice. Je bila doma v pranju. Za Jarun! Na Rivareli so prvič okusili triatlon tudi naši člani Matjaž, Denis, David in Janko, katerim veljajo vse čestitke in ki so po tekmi strnili svoje občutke:
- bil sem omotičen, ko sem prišel iz vode
- z MTB se ne da voziti triatlona
- tek na koncu je najhujši
- na plavanju sem zašel…."

Zahvaljujem se Romanu za tako podrobno in zanimivo branje!


TRIATLON OLIMPIK JARUN, 27.06.2009

Triatlona sta se udeležila Peter Vergles in Roman Makuc, ki se sicer pripravljata za daljše distance, vendar sta se tokrat odločila za olimpijsko disciplino. Roman se je v imenu obeh kar razpisal ...
"Olimpik triatlon Jarun Zagreb 27.06.2009 ali let nad lokvanji.
Jarun v Zagrebu je jezero, ki so uredili za potrebe univerzijade 1987. V soboto 27.06.2009 so imeli naši južni sosedje tam državno prvenstvo v triatlonu na olimpijski distanci in s Petrom sva se odločila, da jih obiščeva. Pot, prihod v Zagreb, prijave in obiski WC jev pred tekmo - vse je potekalo po planu. Za razliko od drugih tekem sem pred tekmo nemesto testenin jedel kruh in marmelado. Kr tako, za probat. Objavili so, da je uporaba neoprena zaradi temperature jezera dovoljena. Super. 1500m se plava v dveh krogih. Po prvem sledi izhod iz vode in skok v vodo s splava v drugi krog. Kolo 40km je speljano v 6-ih krogih okoli Jaruna, tek 10km pa v 4-ih krogih. Nasploh idealno okolje za triatlon. Start iz vode. Peter je šel startat z desne strani, jaz sem izbral levo. Ker nisem bil dobro segret, sem pričel počasi, z dolgimi zavesljaji. Velik del plavalne proge se vidi pod seboj lokvanjeve liste in občutek je, kot bi letel nad njimi. Voda je mirna, brez valov in nasploh so plavalni pogoji dobri. Po prvem krogu je sledil izhod iz vode. Nisem vedel, kako naj skočim v vodo, da mi ne bi odneslo očala. Ker se do skoka v vodo še nisem odločil, kaj naj nardim, sem se kar vrgel "na glavo". Med letom sem še pokrčil eno nogo in padel v vodo kot kamen. Bedno, a očala so ostala na mestu. In potem še en let nad lokvanji. Na prvi menjavi sem naredil začetniško napako. Pozabil sem obleči številko, ker nisem pred menjavo v glavi ponovil zaporedja opravil. V prvi krog kolesa sem krenil silovito, brez rezerve. Zadaj se mi je obesil en tip, ki ni hotel naprej in sem se sprijaznil, da bom pač vozil solo. Sčasoma sem polovil še ene par "modrih" trakov tako, da se je končno formirala skupinica, kjer smo se izmenjevali v vodstvu. Drafting je bil dovoljen samo znotraj iste starostne skupine. Ločili smo se po barvi trakov na sedežni opori. S Petrom sva imela modro. Proga okoli jezera je ravninska z dolgimi zavoji, kjer ni potrebno zavirati a je asfalt poln razpok in še na polno ležečih policajev je potrebno paziti. Bilo je kar nekaj padcev in glede na to, da se hitrosti stalno gibljejo okoli 40km/h je potrebno biti previden. V četrtem krogu smo v skupini 6-ih "modrih" kolesarjev končno polovili še našo zadnjo žrtev - Petra, ki je vozil popolnoma sam tako, da je bila izničena njegova prednost 2 min s plavalnega dela. V tek sva krenila skupaj. Kljub strahu so noge na teku stekle. Letelo je kot vrag. Peter je sicer odlaufal in sem ga kmalu videl le še na daleč, a tudi meni so noge tekle. Nobene krize, le preganjanje samega sebe, in tako vse do cilja. Očitno treningi delujejo! Bila sva drugi in tretji v kategoriji. Obesili so nama medalji s kockastim trakom in to je to. Jarun je osvojen. Gremo dalje."

Super ste!!!

Ni komentarjev: