sreda, 17. junij 2009

ŠD 3ŠPORT pridobilo državnega prvaka in podprvaka v kratkem duatlonu!

V nedeljo 14.06. se je na Hrvaškem, v Spodnji Stubici odvijal 14.
DUATLON STUBICA, ki je štel za slovensko državno prvenstvo v kratkem duatlonu ( 10km tek-40km kolo- 5km tek ). Udeležili so se ga kar trije člani ŠD 3ŠPORT-a, ki so se odlično odrezali.

Poročilo Benjamina:
"Bili smo zelo zadovoljni, saj smo vsi trije pristali na stopničkah. Sam sem dosegel 2.mesto, Borut Lunder 1. in Reščič Igor 3. mesto v svoji starostni kategoriji. Da je bilo veselje popolno sva z Borutom še enkrat stopila na stopničke, saj je prav on osvojil naslov državnega prvaka v kratkem duatlonu, sam pa sem pristal na 2. mestu. Zelo sem zadovoljen, kajti to je moja prva duatlonska sezona. Kljub peklenski vročini in zahtevni progi - tekaški kot kolesarski, sem dobro odtekmoval. Naj na kratko opišem potek. Začelo se je z 10km tekom, ki je bil zelo težaven, tek v breg pri 35 stopinjah je zelo zahteven.... ma ker sem po duši tekač mi je to šlo vseeno malce na roko in prva menjava je bila opravljena brez težav. Kolo sem pričel sam, na kar me je kmalu dohitel Borut in sva skupaj vozila cca 10 km. Dohitela sta naju še dva Hrvata in tako smo nadaljevali skupaj. Tempo je bil vse hitrejši, težko sem jih držal ... za prevoziti so bili še trije klanci (kar je situacijo še bolj otežilo, saj v breg nisem še dovolj močen) Prijel me je krč v desno nogo in moral sem malce popustiti, tako da sem izgubil skupinico. Ko je bolečina popustila, sem nadaljeval. Od obrata do konca cca. še 18 km ... sam. Postopno sem spet stopnjeval tempo in na koncu dobro opravil s kolesom in drugo menjavo. Tudi drugi 5km tek sem dobro začel, vendar so me v 2. km spet prijeli krči v obe nogi in za trenutek sem se moral celo ustaviti. Pričele so se prave muke, tega nisem vajen .... Naredil sem tudi veliko napako saj sem zaužil premalo tekočine. No, pa vendar sem se "pobral" in odtekel do konca, pristal na odličnem absolutnem 7. mestu in 2. za naš pokal....Vesel sem! Še ena nova izkušnja, ki jo želim ponoviti tudi prihodnje leto."

Iskrene čestitke Borutu za osvojen državni naslov, vsekakor si zaslužijo pohvale tudi Benjamin in Igor!! Bravo fantje!
Kratka objava tudi na TZS.

1 komentar:

GLISTA pravi ...

Bravi fantje to mi delejte!!!!!
Odlični ste!!!!