torek, 4. januar 2011

Novoletno kopanje preživeli vsi

Tudi letos so najpogumnejši člani leto pričeli s skokom v mrzlo Jadransko morje. V organizaciji prijateljev iz ljubljanskega Sokola poteka kopanje na Bernardinu že sedmo leto zapored.


Lani se je Sokolovcem prvič pridružila močna ekipa 3Športovcev, letos pa smo udeležbo ponovili v še večjem številu. Med novinkami pri tovrstnih podvigih je bila tudi naša članica Simona Glavan, ki je skupaj z Darjanom blestela na slovenskih tv postajah. Med člani gre posebna pohvala legendarnemu Juretu, ki se več kot očitno vrača v formo.

Novinarjev, snemalcev in ostalih firbcev je bilo letos še posebej veliko, tako da bo naslednje leto novoletni skok najbrž kar tek v morje na portoroški plaži.

Za vse, ki bi radi še in še bolj mrzlo izkušnjo, pa bo priložnost v soboto, 5. februarja, ko bo za pokal Bleda v zimskem plavanju svoj pogum moč preveriti v še bolj mrzli vodi blejskega jezera.




1 komentar:

jure furlanič pravi ...

haha hvala za"legendarni" bilo kaj sem res važno, da sem še vedno živ in optimist.
skok v vodo: moj je bil bolj spust, saj sem bil prvič v vodi po 13.maju, zato sem šel malo bolj previdno. Na srečo je bil zrak za par stopinj hladnejši od vode, zato ni bilo tako hudo kot sem pričakoval. Lepa izkušnja upam, da jo bomo prihodnja leta še ponavili, skupaj s prijatelji.
lp
j.