petek, 10. julij 2009

Plavalni maraton Kanegra - Portorož

Petrovo poročilo o plavalnem maratonu ...
"V četrtek, 25.06.2009 sem se odločil, da naredim še zadnji preizkus in trening pred IM (Ironmanom) v Celovcu. Tako sem se udeležil malo manj kot 5km dolgega plavalnega maratona, kjer sem od 59 plavalcev in 12 plavalk zasedel absolutno 2. mesto, v kategoriji pa zmago. Ker je bila voda bolj mrzla (21 C) in ker sem hotel simulirati plavanje na IM-u, sem plaval z neoprenom. Takoj po štartu sem potegnil in se izognil gneči. Potem pa sem celotno razdaljo preplaval v svojem (močnem) ritmu prav do cilja. To me je presenetilo, saj se za ta rezultat nisem matral in sem med plavanjem zelo užival. Dobil sem tudi potrditev, da je plavalna forma visoka in upam, da bo zadostila za uspešen nastop na IM."


Iskrene čestitke podpredsedniku ŠD 3ŠPORTA Petru Harnoldu za zelo uspešno plavanje, saj je v močni plavalni konkurenci osvojil celo stopničke!

Ni komentarjev: