petek, 28. avgust 2009

POWERMAN AVSTRIJA

ŠD 3ŠPORT-ovca Peter in Benjamin dobila nov naziv ... POWERMAN.



Petrovo poročilo si lahko preberete tukaj

Benjaminovo poročilo:
»V soboto sva se z Petrom odpravila na tekmo serije Powerman (15,6km teka - 82km kolesa - 7,6km teka) v Avstrijo in sicer v kraju Weyer. Tekma je bila naslednji dan (23.08) in je ena težjih v omenjeni seriji, saj je samo na kolesu treba premagat 1300m višincev v 82 kilometrih, kjer je povprečna naklonina tudi do 18%. A vseeno sva se kljub temu in hudi konkurenci oba odlično odrezala. Peter je zasedel 41. mesto, s časom 4:09:14, sam pa 72. mesto s časom 4:27:54. Zame je bila to prva tako dolga in zahtevna preizkušnja, zato mi je bil cilj uspešno prečkati ciljno črto.

Torej že sama pot in prihod v mestece Weyer nas je zelo očarala, čudovita pokrajina, neokrnjena narava, hribi in smučišča okrog in okrog, v dolini reke in potočki...čudovito. Po prihodu sva se odločila da najprej narediva ogled kolesarske proge, ki naj bi bila sicer v dveh krogih, torej po 41 km. Vedela sva, da bo zahtevna in da so jo letos še malce podaljšali v »breg« ter jo tako še dodatno otežili. Vseeno sva bila zelo presenečena, najprej se je 5 km rahlo dvigala navzgor, potem pa vse bolj, vse težjii klanci, gor in gor, nikoli konca, noro... vse skupaj pa je otežil še dež, saj je začelo deževati kot iz škafa in spust na drugi strani bi bil v primeru takega vremena zelo nevaren, saj je cesta zelo ovinkasta in spolzka. Potem pa je le sledilo 20 km ravnine in rahlih vzponov, tako, da v tistem trenutku me je postalo strah in konec je bilo preračunavanja o skupnem času v katerem sem si želel tekmo izpeljati, želel in upal pa sem samo eno, priti v cilj.

Po ogledu je sledila nastanitev, imela sva srečo in dobila luksuzen apartma, lahko mu rečem kar vila, to nama je malce vzdignilo glave. Sledil je počitek in upanje da poneha dež, da bi se uresničila vremenska napoved o soncu naslednji dan in tako je res proti jutru prenehalo deževati, cesta se je počasi sušila.... še zadnje priprave, pregled kolesa preden jih dava v menjalni prostor in ob 11.00 štart. Pognali smo se na prvi tek, ki je bil tudi v dveh krogih po 7.3 km, malce v breg, potem spust, tekel sem po planu, cca. 4.00min/km, saj je bilo treba priti spočit na kolo. Kajti klanci na biciklu so moja najbolj šibka točka, tam sem izgubljal tudi največ mest, ker so me tekmovalci prehitevali, nekateri kot za šalo, saj je bila konkurenca res huda, po ravnini pa sem peljal dokaj vredu in celo nekaj nadoknadil..... pa še eden krog, ko sem prvič prečkal ciljno črto in se pognal v drugi krog mi je bilo kar slabo, ampak dal sem vse od sebe ter zaključil tudi tega, opravil menjavo in se pognal na drugi tek, ki sem ga lepo odtekel, spet v tempu 4.00 in prehitel kar nekaj tekmovalcev. Tek je nekako moja prednost in mi ne dela preveč težav...pa prečkanje cilne črte, med množico navijačev, stisk roke in medalja... veselje nepopisno...
Torej lepa izkušnja, da organizaciji ne izgubljam besed, saj je bila zelo profesionalna, kot tudi prijaznost ljudi...skratka konec dober, vse dobro, nenazadnje pa sva s Petrom postala člana POWERMAN-ovcev ... jeeeeee ;) «

Čestitke in LP!

1 komentar:

GLISTA pravi ...

Bravo fanta drugo leto sem zraven!!!!