ponedeljek, 4. maj 2009

"Strnjena obnova"

Lep pozdrav

Dogajanje zadnjih treh tednov bom na kratko obnovila, saj so se ŠD 3ŠPORT-ovci udeležili kar nekaj rekreativnih tekomvanj.

Duatlon Ribnica, Beno: "Tako, za nami je še drugi duatlon sezone, sicer v čisto nasprotnih vremenskih pogojih kot prejšnji teden v Šaredu, pa vendarle so se tudi tega pogumno udeležili nekateri člani našega ŠD 3ŠPORT-a. Ja, vreme nam ni šlo prav nič na roko, dež in dokaj nizke temperature so nas spremljale ves čas, vse od prijave, do ogleda proge, ki smo ga izkoristili za samo ogrevanje, pa do same tekme. Že pred štartom smo bili vsi premočeni in premraženi, tako, da je bilo čakanje na pisk zelo mučno. Pa vendar se je začelo. Pognali smo se najprej na 5km tek, s katerim sem bil kar zadovoljen. Tudi menjavo sem dobro izpeljal. Vožnja na kolesu pa ni šla ravno po planu, saj sem že v prvem krogu zaradi trenutka nepazljivosti in mogoče zaradi premočne skupine le to izgubil. Nisem jih moral več ujeti. Lahko sem le upal, da me ujame naslednja, ki jo pa žal ni bilo na vidiku. Tako, sem ostala dva kroga na kolesu prevozil sam, ki je samo povečalo moj zaostanek. Na koncu sem pristal na 16. mestu, sicer 2. v kat. člani 2. Moram pa pohvalit tudi našega Leona, ki je tudi večino kolesa prevozil sam, me tudi prehitel, pokazal svojo moč in končal na 14. mestu in seveda spet našega najhitrejšega člana Boruta, ki je končal na odličnem 12. mestu in 1. v kat. veterani 1. Pohvalit je treba tudi Patrika in Igorja, ki sta tudi odlično odpeljala duatlon do konca, kljub zelo slabim vremenskim razmeram in dokazala da sta iz pravega testa. Torej čestitke vsem!"

Lunder Borut 12 1:06:21
Palčar Leon 14 1:08:49
Skok Benjamin 16 1:10:13
Zupančič Patrik 33 1:17:09
Reščič Igor 43 1:24:46

Sprint triatlona (750m plavanja - 20km kolesarjenja - 5km teka) v Trstu sta se udeležila dva predstavnika kluba, in to sta BORUT LUNDER in PARADIŽ MATEJ. V italijanskih rezultatih sta objavljena: Borut v agoniste Matej pa kot amater:
http://risultati.fitri.it/Individuale.asp?Anno=2009&fcodice=000037&Ss=M&ClAgo=I
http://risultati.fitri.it/Individuale.asp?Anno=2009&fcodice=000037&Ss=M&ClAgo=E

Čestitke obema!

Rekreativnega teka okoli Šmartinskega jezera so se udeležili: PETER HARNOLD, PETER VERGLES in PETRA SCHUMET. Rezultati in slikce na:
http://www.srk-celje.si/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=77

Čestitke vsem trem na črko P :)

BORUT LUNDER je ponovno odlično nastopil na duatlonskem tekmovanju, in sicer na Krku. Poleg odličnega rezultata (6. mesto v absolutni konkurenci) je sporočil:
"Na žalost ima zaenkrat naš klub zelo neprepoznavno ime tako, da kljub pravilno napisanem imenu kluba - ŠD 3ŠPORT, ime kluba radi prekrstijo..... in to se ni zgodilo prvič." Mislim, da bodo rezultati kar hitro popravljeni, saj sem pisala opozorilni mail na TK Swibir.
http://www.triatlon.hr/wp-content/uploads/2009/05/trirez-sluzbeni-rezultati-ukupno.pdf

Le tako naprej ....


Leni

Ni komentarjev: