sreda, 13. maj 2009

POROČILO VIKENDA

Polovični IRONMAN v Gradcu so vsi člani izpeljali brez težav!
Udeleženci: Peter Harnold, Miran Oblak, Peter Vergles, Roman Makuc, Matej Paradiž, Aleš Suhadolnik.
Štafetna skupina: Tomaž Vesel (plavalec), Leon Palčar (kolesar), Benjamin Skok (tekač).

Na sprint triatlonu Ptuj sta nastopila Borut Lunder, ki je ponovno blestel v svoji starostni kategoriji in Petra Schumet, ki se je prvič udeležila triatlona in bila tudi ZELO navdušena!

Evgen Vižintin je žal moral odstopiti na DOS-u (Dirka Okoli SLO), saj je imel hude bolečine v gležnjih ter Ahilovi tetivi. Povedal je, da ga bomo nedvomno ponovno spodbujali v letu 2010! Slikce in Evgenova zgodba kmalu ...

Tokrat bom prepustila besedo udeležencem tekmovanj:

PETER VERGLES:
»V Gradcu je bila tudi letos zanimiva tekma, v lepem vremenu in super vzdušju. Lepo je, ko se zbere številna in super druščina iz istega kluba! Pa še z istimi dresi!
S samo tekmo sem kar zadovoljen, le na teku mi je zmanjkalo malo moči. Sedaj moram zdržati s treningi še ta teden, saj nas čaka naslednja tekma že čez 14 dni.«

ROMAN MAKUC:
»Nastanitev super, družba fenomenalna, vreme kot je treba, dresi čudoviti,…..
Med tekom me je tekmovalec prehiteval in me potrepljal po rami: »Everything is goin' OK? Yeah! Slovenia!«
Dobro sem porazdelil moči skozi celo tekmo, kar je bistvo pri daljših tekmah.
Na plavanju sem tolkel po drugih na enak način, kot drugi po meni (včasih sem se umikal) – kaj dela samozavest! Kolo in tek BP.
Nekaj manj kot 20 km teka je minilo (spet) hitro. Cilj in – konec. Ura je 13:30 (prišel sem zadnji od naših!) Tako lepo, da skoraj dolgočasno! Razen zadnjih 10 min, a to je druga zgodba….
Sledi tuš, pakiranje in odhod domov.
K družini, na nove treninge za nove zmage!
Še to …. v modi so spadrille in Avstrijci kadijo veliko manj, kot lani.
Spodbudno.«

PETER HARNOLD:
»Ob krasni družbi zelo dobra tekma in vzdušje.
Prvi preizkus moje pripravljenosti kljub majhni nezgodi (celotnih 2100m preplaval brez plav. očal), a vendar uspešen.
Mogoče drugo leto znova...«

LEON PALČAR:
»Prvi občutki so odlični! Narava, družba, idealno vreme,… za nameček smo bili presenetili še s 3. mestom v štafetah! Čestitke vsem članom, saj smo dali še več od sebe kot 100%!
Treba ponovit!«

BENJAMIN SKOK:
»Sam sem nastopil v štafeti kot tekač, skupaj s kolesarjem Leonom in plavalcem Tomažem,
vsi trije smo se odlično odrezali. Tomaž je v plavanju naredil dobro izhodišče, kar je
naš Leon na kolesu samo še izboljšal. Jaz sem pa odtekel 20 km s časom 1:12:33, kar je zadostovalo za odlično 3. mesto.
Nova izkušnja, ki jo bomo sigurno še ponovili!«

MATEJ PARADIŽ:
»Začelo se je že v petek z nastanitvijo v simpatičnih lesenih hiškah, ob lepo urejenem jezeru in v prekrasni družbi. Sledila je domača pašta party in nato pregled opreme, pri čemer sem bil šokiran, saj mi menjalnika na kolesu nista delala. S preprostim posegom sva s Petrom zadevo uredila in še bolj mi je postalo jasno, kako pomemben del je zadnja kontrola. Po zgodnjem bujenju je sledil zajtrk in odhod v menjalni prostor. Štart v gneči sem dobro prenesel, brez udarcev v glavo pa tudi ni šlo. Vožnja kolesa v prvem krogu je bila prava, saj sem večino vozil sam, v drugem krogu pa me je ujela skupina Avstrijcev, ki so nato diktirali tempo in se menjavali, kot bi bilo dovoljeno. Sam sem poskušal voziti po svoje, kar pa mi ni uspevalo. Na tek nisem prišel preveč utrujen, le noge so bile malo trde, vendar so po nekaj kilometrih stekle normalno. V cilj sem tako pritekel v približno istem ritmu, brez krčev in drugih težav. Za mano je prva daljša tekma, a že komaj čakam na naslednja izziva, polovični IRONMAN ST. POLTEN v Avstriji in nato še glavno tekmo sezone, IRONMAN ZURICH v Švici...«

BORUT LUNDER:
»Lepo organizirana tekma. Ambijent in vreme odlično.
Zelo zadovoljen z rezultatom, saj sem bil prvi iz drugega štarta.
Zahvala tudi Petru za spodbudo in navijanje ob progi!«



Č e s t i t k e !

Lep pozdrav
Leni

1 komentar:

GLISTA pravi ...

Petra se pa smeje še takrat ko je na tekmi, si pa ta prava Petrca!!!!
Kje si pa ta dres dobla?!
Ful ti paše