petek, 5. december 2008

7200 TEKAČEV NA MARATONU FIRENZE

V nedeljo 30.11. se je v Firenzah odvijal maraton (42km). Pa poglejmo kako so se odrezali ....
Benjamin skok je povedal:
"Vtisi po končanem maratonu so fantastični, prvič zato, ker je to moj prvi maraton v življenju, pa tudi zato,ker so Firenze čudovite, škoda le, da ni bilo več časa na pretek, tako da smo v soboto popoldne izkoristili kar se je le dalo za ogled mesta, ki je že vso božično obarvano, polno turistov in neštetih znamenitosti. V nedeljo zjutraj smo se prebudili v oblačnem jutru, počasi so se oblaki začeli trgati, izza njih pa je že posijalo sonce. Upali smo, da nas bo sonček osijal naslednje ure garanja. Pa ni bilo tako, slabo uro pred štartom je začelo rositi in, ko smo že stali ob 9.00 pred štartno črto, se je vse stemnilo ter začelo deževati in upanja je bilo konec. Bili smo vsi mokri in premraženi še preden se je sploh začelo, tako da ni bilo prijetno. No ker po dežju posije sonce, se je po štartu, po parih kilometrih prenehalo deževati, tako da se je na koncu vse skupaj dobro izteklo. Z rezultati smo bili vsi zadovoljni, Marko je izboljšal svoj osebni rekord, pri meni pa so se kazalci ustavili malenkost pod tremi urami, kot sva s Petrom tudi planirala, tako da se mu ob tej priliki tudi zahvaljujem, za njegov trud in dobre treninge, ki so me to sezono pripeljali do odličnih rezultatov. Tukaj pa še naši rezultati, udeleženih je bilo kar 7200 tekačev!

Uvrstitev 10km 21km 30km CILJ
PETER HARNOLD 175 38:44 1:21:51 1:57:42 2:52:04
BENJAMIN SKOK 326 41:33 1:27:56 2:06:17 2:58:12
MARKO OBREZA 867 45:13 1:34:54 2:15:34 3:13:46
PARADIŽ MATEJ 2140 48:53 1:42:03 2:25:51 3:32:16

Tako, časi so neto, več pa na strani: http://212.19.106.232/b3p_FirenzeMarathon/ "

Matej Paradiž:
"Z maratonom v Firenzah nisem najbolj zadovoljen, saj sem si ga želel preteči v času okoli 3.20.00, a se je ura ustavila pri 3.32.00. V bistvu so bila pričakovanja prevelika, saj sem po ljubljanskem maratonu zaradi bolezni več počival kot treniral. Sam maraton v Firenze je bil zelo lep, saj smo pretekli celotno historično mestno jedro, ulice, trge, je pa zaradi tega nekoliko težji, saj se po ozkih ulicah z nešteto zavoji in kilometri bori okoli preko 8.000 maratocev in maratonk. Najtežje mi je bilo prav na štartu in v prvih kilometrih, ko nas je v hladnem vremenu pral dež, zaradi česar se je v glavo hitro prikradla misel o odstopu. A kljub vrmenu sem nadaljeval v tempu 4.45 do 33-34 km, ko so noge preveč bolele in je bil potreben krateh predih, raztezanje, pojedina in nato v tmpu 5.15 počasi do novega cilja. Tako sem že dugič pretekel 42,195km v "solo" teku, enkrat pa na IRONMAN-u. "

Peter Harnold:
"Ogrevanje je potekalo po suhem vremenu, a so se nad nami ze zgrinjali temni oblaki, ki niso napovedovali nič kaj obetavnega! In res takoj, ko smo se usedli na avtobus, ki nas je peljal na štart je začelo deževati in pihati. Tako, da smo na štart čakali v dežju in premraženi.
Tako, da nas je dež potem spremljal prve 4km, potem pa ponehal, vmes je posijalo celo sonce in tudi dež nas je ponovno obiskal ;)
Po samem štartu sem se poizkušal držati zastavljenega cilja 3.55-3.50/km. To mi je kar nekaj časa lepo uspevalo, vendar pulz ob tem ni bil dovolj nizek, kar me je zelo presenečalo. A vseeno nisem popustil v tempu in sem nadaljeval zastavljeni tempo. Vse do 33km je šlo normalno, potem pa so se začele krize in boj za preživetje do cilja. V cilju se čas ustavi pri 2.52.04, kar na prestano in razmere, ki so bile na tekmi sploh ni slabo. Tako, da ne morem bit ravno najbolj razočaran nad tem in pretirano zadovoljen tudi ne."

Eno objavo pa še čakamo ...










ČESTITKE ! BRAVO NAŠI ! ČESTITKE ! BRAVO NAŠI !

Ni komentarjev: